Görüşlerinizi
Paylaşın
ATO GİRİŞİMCİLERİ EĞİTMEYE DEVAM EDİYOR

"YENİ DÖNEM PAZARLAMA TRENDLERİ" ATO'DA ANLATILDI

14 MART 2019-Ankara Ticaret Odası (ATO), Girişimcilik Eğitimleri Seminerleri Dizisi'nin beşincisi Eğitmen Özel Oytun Türkoğlu tarafından "Yeni Dönem Pazarlama Trendleri" başlığıyla gerçekleştirildi.

ATO Meclis Salonu'nda gerçekleşen seminerde, Türkoğlu, markaların pazarlama süreçlerinde uygulandıkları stratejileri ele alan bir sunum yaptı. Pazarlamanın unsurlarını anlatan Türkoğlu, ürünün hedef kitlesi ile pazarlama mecralarına ilişkin bilgilerin satışa çok büyük etkisi olduğunu dile getirdi. Türkoğlu, pazarlama ve satış arasındaki farka vurgu yaparak "Pazarlamada size satılan ürün değildir. Satın aldığınız aslında o ürünün verdiği duygudur" dedi. Televizyon, gazete ve radyo gibi konvansiyonel mecralara ek yeni mecraların pazarlama alanında kullanıldığını kaydeden Türkoğlu, dijital mecraların bu alandan aldığı payın arttığını, geleneksel mecraların da yerini koruduğunu söyledi. Türkoğlu, mecralar değişse de pazarlamanın ana kurallarının değişmeyeceğini vurguladı.

Sunumun ardından Girişimcilik Eğitmeni, Girişim Hareketi Ankara Lider Direktör Vekili Oğuz Aslan'ın moderatörlüğünde bir panel gerçekleştirildi. Panelde, Eğitmen Özel Oytun Türkoğlu ve Girişimci Beril Anaç katılımcıların sorularını cevapladı.

 

Girişimcilik Eğitim Seminerleri'nin altıncısı 19 Mart 2019 tarihinde 'E-Ticaret' ve eğitimlerin sonuncusu ise 27 Mart 2019 tarihinde 'Finansal Yönetim' başlığıyla gerçekleştirilecek.

Eksiksiz olarak asgari 5 seminere devam eden katılımcılara program sonunda eğitim katılım belgesi verilecek.